Trendship 2017 in uitverkocht MartiniPlaza

Inspiratie en innovatie

Trendship heeft zichzelf nogmaals bewezen als hét business inspiratie en innovatie event van Noord-Nederland. In 2017 in een nieuwe stad, met een nieuw decor, grote partners én meer bezoekers dan ooit. In een uitverkocht MartiniPlaza werden ruim 1.600 bezoekers uit de top van het noordelijke bedrijfsleven op hoog niveau bijgespijkerd door sprekers Ben Casnocha, Freek Vermeulen en Maurice Conti.

Onder leiding van Dionne Stax

Één van de vaste gezichten van het NOS Journaal: Dionne Stax. Tijdens Trendship kruipt ze achter de NOS-desk weg en vervult de rol van dagvoorzitter. Ze is een ‘smartass’ in de positieve zin van het woord. Door haar brede kennis en journalistieke achtergrond is Dionne inhoudelijk sterk.

Ben Casnocha deelt zijn visie op arbeidsrelaties, kortlopende contracten en pleit hij voor organisaties waarin men elkaar ziet als bondgenoten. Hij is voorloper op het gebied van talentmanagement en brengt verrassende opvattingen. Freek’s Vermeulen reist de wereld rond om zijn opvattingen over groei, ondernemerschap en strategische innovatie te delen. Freek wordt geroemd om zijn tegendraadse standpunten en analyses die met een goede dosis humor de zaal in worden gevuurd. Een nieuw tijdperk is gekomen. Mensen en machines werken samen en realiseren dingen die ze afzonderlijk niet hadden kunnen bereiken. De samenwerking tussen mens en robot, de Augmented Age, is het centrale thema van Maurice Conti.

Zelf ontdekken op de Playground

Op de Playground kon met ruim 40 innovaties worden gespeeld. Van racesimulaties tot vliegen met drones en van het Exoskelet tot robot Pepper. Trendship 2017 werd afgesloten door latingrootheid Rolf Sanchez.